Άμεσες αποστολές
Έξοδα αποστολής με αντικαταβολή 3,50€
Άμεσες αποστολές
Έξοδα αποστολής με αντικαταβολή 3,50€

SOS – πρακτικές συμβουλές ενάντια σε πόνους από ψηλά τακούνια

SOS – πρακτικές συμβουλές ενάντια σε πόνους από ψηλά τακούνια 1

Πάμε στοίχημα ότι είναι μία αίσθηση που γνωρίζει κάθε γυναίκα. Και όμως έιναι ΄τοος περιττό να πονάμε με τα ψηλά μας τακούνια.

SOS – πρακτικές συμβουλές ενάντια σε πόνους από ψηλά τακούνια 2

Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να εντυπωσιάσουμε με την εμφάνισή μας στο πάρτι που θα πάμε με τα κορίτσια, χορεύουμε με κέφι όλη νύχτα με τα ψηλά μας τακούνια και στο τέλος συνήθως σχεδόν δε μπορούμε να περπατήσουμε από τις φουσκάλες στα πόδια μας. Αχ, παρόλα αυτά αγαπάμε τα παπούτσια με τακούνια και μας είναι αδύνατο να τα αποχωριστούμε!

Για να μην υποφέρετε λοιπόν στην επόμενη έξοδο, αλλά να κάνετε ταυτόχρονα και μία τέλεια εμφάνιση σας αποκαλύπτουμε μερικά κόλπα ενάντια στα βάσανα που προκαλούν συνήθως τα high heels.

Οι 4 τοπ συμβουλές για τακούνια

Τhe higher the heel the better you feel! Όσο ψηλότερο το τακούνι, τόσο πιο όμορφα αισθανόμαστε, ιδίως όταν ακολουθούμε τα παρακάτω συμβουλές:

1. Πρόληψη

Όσο κοινότοπο και αν ακούγεται, η πρόληψη είναι το Α και το Ω. Αν το παπούτσι μας πατάει ή τρίβεται ήδη όταν το δοκιμάζουμε τότε μόνη μας επιλογή είναι να το βάλουμε πίσω στο ράφι, όσο δύσκολο και αν μας είναι αυτό. Ακόμη, πριν τα βγάλουμε βόλτα για πρώτη φορά, πρέπει οπωσδήποτε να τα φορέσουμε πολλές φορές στο σπίτι για να πάρουν τη φόρμα τους. και για την περίπτωση που ακόμη και μετά την πρόληψη τύχει να μας ενοχλήσουν τα τακούνια μας, θα χαρούμε πολύ αν προνοήσουμε και έχουμε μαζί μας ένα δεύτερο ζευγάρι χαμηλά παπούτσια.

2. Λευκοπλάστ στα δάχτυλα

Το μάθαμε από ορθοπεδικούς: ενώστε – κολλήστε το τρίτο και τέταρτο δάχτυλο του ποδιού με λευκοπλάστ. Δίνει πρόσθετη στήριξη και ανακουφίζει  το πέλμα. Και μιας και μιλάμε για βοήθεια ενάντια στον πόνο, αν παραλείψατε τις συμβουλές που δώσαμε παραπάνω και έχετε τόοοσο ομορφά αλλά στενά τακούνια στη ντουλάπα σας , τότε κολλήστε μέσα στα παπούτσια, στα σημεία που σας πατάνε τα ειδικά αυτοκόλλητα ενάντια στις φουσκάλες.

3. Γυμνασμένα πόδια

Ναι, φυσικά και το άκρο πόδι θέλει τη γυμναστική του. ου βρίσκεται στο πέλμα τον γυμνάζει κανείς καλύτερα με το να τσαλακώνει και να ισιώνει ένα φύλλο χαρτί με το πέλμα. Για να είναι ευλύγιστη και η αχίλλειος πτέρνα πατήστε με το μισό πέλμα σε υπερυψωμένο σημείο (π.χ. σκαλοπάτι), και σταθείτε εναλλάξ πρώτα στις μύτες των ποδιών και μετά πιέστε προς τα κάτω τη φτέρνα.

Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι μόνο στις ΗΠΑ περί τις 20000 ατυχήματα με τακούνια καταλήγουν στα επείγοντα, ενώ τα μισά από αυτά συμβαίνουν στο σπίτι!

4. Ήρωας κατά της τριβής

Η παλιά καλή μας βαζελίνη που όχι μόνο μας σώζει σε στεγνά χείλη, αλλά αποτρέπει και  φουσκάλες και σημεία τριβής στα πόδια. Εφαρμόστε ποσότητα ίση με μέγεθος φουντουκιού (όχι περισσότερο γιατί αλλιώς γλιστράει πολύ) σε δαχτυλάκια και φτέρνα. Όταν επιστρέψετε, κάντε με όση βαζελίνη έμεινε μασάζ στα πόδια με τα χέρια ή ακόμη καλύτερα ρολάρετε με το πέλμα ένα μπαλάκι μασάζ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *