Άμεσες αποστολές
Έξοδα αποστολής με αντικαταβολή 3,50€
  • 0
  • 0
Άμεσες αποστολές
Έξοδα αποστολής με αντικαταβολή 3,50€

Συνεχώς εξαντλημένη; 5 απρόσμενα πράγματα που ροκανίζουν την ενέργεια σου καθημερινά

Συνεχώς εξαντλημένη; 5 απρόσμενα πράγματα που ροκανίζουν την ενέργεια σου καθημερινά 4

Αν το πρωί δεν ξυπνάτε ξεκούραστη, αλλά νιώθετε σα να μην έχετε χορτάσει ύπνο αυτό μπορεί να οφείλεται σε έναν συνδυασμό κουραστικών γεγονότων της καθημερινότητας που δεν υπολογίζετε. Συνεχής διαθεσιμότητα, πολλά πράγματα που τρέχουν ταυτόχρονα, λίγος ύπνος, πολύ καφεΐνη…. είναι μακρύς ο κατάλογος όσων μας εξαντλούν και παρεμποδίζουν την επιτυχία μας. 

Παρακάτω σας αναφέρουμε 5 καθημερινά πράγματα που μας κλέβουν δύναμη, με μία όμως καλή είδηση: μπορούν εύκολα να βελτιωθούν και να μας χαρίσουν πρόσθετη ενέργεια.

Συνεχώς εξαντλημένη; 5 απρόσμενα πράγματα που ροκανίζουν την ενέργεια σου καθημερινά 5

1. Multitasking

Σύμφωνα με την επιστήμη είναι ένας μύθος, γιατί στην πραγματικότητα δεν κάνουμε πολλά πράγματα ταυτόχρονα, αλλά εναλλάσσουμε συχνά μία εκκρεμότητα με μία άλλη. Στην πραγματικότητα η συνεχής προσπάθεια να εστιάσουμε εκ νέου στο θέμα μας κουράζει περισσότερο απ’ ότι θα μας κούραζε αν τελειώναμε πρώτα μία δουλειά πριν περάσουμε στην επόμενη. Το μυαλό καταναλώνει μεγάλη ποσότητα γλυκόζης για να μεταπηδήσει από ένα θέμα σε ένα άλλο, ακόμη και αν αυτό φαινομενικά διαρκεί μόνο κλάσματα του δευτερολέπτου, με αποτέλεσμα να κουραζόμαστε εύκολα.  Έρευνες έδειξαν ότι το multitasking  στην πραγματικότητα μειώνει την αποδοτικότητά μας έως και 40%. Μακροπρόθεσμα το μυαλό ξεχνάει πώς να λειτουργεί συγκεντρωμένα και χάνουμε την ικανότητα να εμβαθύνουμε.

Επομένως καταπολεμήστε την τάση της εποχής, κλείστε τις πολλές ταυτόχρονες εφαρμογές στον υπολογιστή σας, σταματήστε να ελέγχετε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας μόλις έρθει κάτι καινούριο και καθιερώστε συγκεκριμένες ώρες που θα το ελέγχετε. Το ίδιο ισχύει και για το κινητό σας, καθορίστε συγκεκριμένη ώρα που θα ασχοληθείτε μαζί του. Θα διαπιστώσετε ότι θα είστε πιο αποδοτικοί και με λιγότερο άγχος επίσης!

2. Παραπονιόμαστε αλλά δεν αλλάζουμε τίποτα

Είναι κοινά αποδεκτό ότι η γκρίνια και η αρνητική στάση μας κάνει δυστυχισμένους, γεγονός που επιβεβαιώνεται πλέον και επιστημονικά, μόνο όμως αν δε βελτιώνουμε όσα μας ενοχλούν. Σημασία δηλαδή δεν έχει να επιβάλουμε στον εαυτό μας θετικές σκέψεις και να αγνοούμε τις αρνητικές, αλλά να συζητάμε με εποικοδομητικό τρόπο ότι αρνητικό μας περιβάλλει. Έρευνες απέδειξαν ότι όσοι εκφράζουν παράπονα μαζί με προτάσεις βελτίωσης νιώθουν περισσότερη ενέργεια απ’ όσους δέχονται παθητικά ότι αρνητικό τους συμβαίνει νομίζοντας ότι δεν έχουν τη δύναμη να το αλλάξουν.

3. Ανεπαρκής ενυδάτωση

Συνεχώς εξαντλημένη; 5 απρόσμενα πράγματα που ροκανίζουν την ενέργεια σου καθημερινά 6

Οι περισσότεροι από μας πίνουν μόνο όταν νιώσουν το αίσθημα της δίψας. Στην πραγματικότητα όμως, τότε ήδη είναι αργά, γιατί η δίψα σημαίνει ότι ο οργανισμός μας έχει 1-2% λιγότερα υγρά από αυτά που χρειάζεται, ποσοστό αφυδάτωσης που ήδη προκαλεί προβλήματα στο σώμα μας. Μελέτες έδειξαν ότι μία υγιής νέα γυναίκα με 1% αφυδάτωση μπορεί να νιώθει πονοκεφάλους, κόπωση και να έχει διακυμάνσεις στη διάθεσή της. Ίσως λοιπόν η διαρκής κόπωση που νιώθετε να μπορεί να βελτιωθεί με λίγο παραπάνω νερό που θα συνηθίσετε να πίνετε.

4. Καφές το απόγευμα

Πολλοί ισχυρίζονται ότι αν πιούν καφέ αργά το απόγευμα, τότε δεν κοιμούνται το βράδυ, άλλοι πάλι δεν βιώνουν αυτό το σύμπτωμα. Σίγουρο πάντως είναι ότι ο καφές επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα του ύπνου ανεξάρτητα από την υποκειμενική μας αίσθηση. Αν λοιπόν νιώθετε συχνά κομμένη και νυσταγμένη, μπορεί να οφείλεται στον απογευματινό καφέ, που σας στερεί πολύτιμες ώρες βαθύ ύπνου με αποτέλεσμα να νιώθετε μειωμένη ενέργεια.

5. Έλλειψη σιδήρου

Ο οργανισμός χρειάζεται σίδηρο για να παράγει αιμοσφαιρίνη, το βασικότερο συστατικό των ερυθρών αιμοσφαιρίων που τροφοδοτούν τον οργανισμό με οξυγόνο. Όταν λοιπόν έχουμε έλλειψη σιδήρου, δε λαμβάνουμε αρκετό οξυγόνο με επακόλουθο νύστα, κόπωση, εσωτερική ανησυχία και δυσκολίες συγκέντρωσης και μνήμης όπως βέβαια και άλλα ορατά επακόλουθα όπως εύθραυστα νύχια, χλομή επιδερμίδα και ξηρά μαλλιά. Ρυθμίστε τα επίπεδα σιδήρου σας για περισσότερη ενέργεια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *