Άμεσες αποστολές
Έξοδα αποστολής με αντικαταβολή 3,50€
Άμεσες αποστολές
Έξοδα αποστολής με αντικαταβολή 3,50€

Βιταμίνη D, πόσο σημαντική είναι και σε ποια τρόφιμα κρύβεται!

Βιταμίνη D, πόσο σημαντική είναι και σε ποια τρόφιμα κρύβεται! 1

Είσαι συνεχώς κουρασμένη, κακόκεφη και μετά βίας συγκεντρώνεσαι; Επιπλέον έχεις πάρει και βάρος; Όλα αυτά θα μπορούσαν να οφείλονται στην έλλειψη βιταμίνης D. Όταν τα επίπεδα της βιταμίνης D είναι πολύ χαμηλά, τότε η διάθεση αλλά και η ενεργητικότητά μας βρίσκονται στα τάρταρα. Και δε φτάνει μόνο αυτό, παίζει σημαντικό ρόλο και σε θέματα βάρους.

Τι είναι η βιταμίνη D και γιατί είναι τόσο σημαντική;

Η βιταμίνη D είναι γνωστή κυρίως ως βιταμίνη των οστών, αφού συμβάλλει στην διατήρηση υψηλής οστικής πυκνότητας (χωρίς τη βιταμίνη D ασβέστιο και φώσφορος δεν μπορούν να αποθηκευτούν στα οστά).

Επιπλέον, υποστηρίζει το ανοσοποιητικό μας σύστημα, προστατεύει από καταθλιπτικές τάσεις, αυξάνει τη μυική δύναμη και επιδρά θετικά σε αρτηριακή πίεση και επίπεδα σακχάρου. Σύμφωνα με πολλές μελέτες, η βιταμίνη D έχει επίσης σημαντική επίδραση στο σωματικό βάρος.

Η έλλειψη βιταμίνης D προκαλεί παχυσαρκία

Όταν η βιταμίνη λείπει, το σώμα αποθηκεύει πολύ πιο εύκολα λίπος και η απώλεια βάρους είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Γιατί η έλλειψη βιταμίνης D μπορεί να δυναμώσει το αίσθημα της πείνας και εκτός αυτού να δυσχεράνει την καύση λίπους.

Ακόμη και έμμεσα η έλλειψη βιταμίνης D βοηθάει στην αύξηση βάρους να λάβει κανείς υπόψη ότι οδηγεί σε καταθλιπτικές τάσεις και έλλειψη ενεργητικότητας που οδηγούν με τη σειρά τους σε αύξηση βάρους.

Κάλυψη αναγκών σε βιταμίνη D μέσω της διατροφής

Βιταμίνη D, πόσο σημαντική είναι και σε ποια τρόφιμα κρύβεται! 2

Η βιταμίνη D χαρακτηρίζεται και ως βιταμίνη του ήλιου, αφού συντίθεται από τον οργανισμό με τη βοήθεια του ήλιου. Αν λοιπόν παρά τη συμβολή του ήλιου ο οργανισμός μας υποφέρει από έλλειψη βιταμίνης D, πρέπει να φροντίσετε να τον  ενισχύσετε  μέσω της διατροφής. Τα ακόλουθα τρόφιμα περιέχουν σημαντική ποσότητα της βιταμίνης:

  1. Λιπαρό ψάρι (όπως σολομός, τόνος, σκουμπρί κ.α.)
  2. Συκώτι
  3. Στρείδια
  4. Βούτυρο, γάλα, αβγά
  5. Φύτρα και ραδίκια
  6. Μανιτάρια shitake και πετρομανίταρα
  7. Βρώμη
  8. Γλυκοπατάτα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *